
Dit gastenboek dient vooral om jouw aanwezigheid te melden op bepaalde dagen en of ervaringen uit te wisselen, nooit is het de bedoeling dit als datingsite te gebruiken of telefoonnr. of andere uit te wisselen. Enkel nederlandstalige berichten zullen we publiceren. Only dutch messages please!
Indien berichten ongepast of tegen de regels zijn dan zullen deze aangepast en of verwijderd worden.
9484 berichten.
Hey geile dames ik zou straks nog eens willen binnen springen in Vila F , zijn er dames die wel een worstje lusten van 38j π
@Candy 7/4 in Ruddervoorde
Wij gaan er maandag ook bij zijn gr
Morgen zijn we terug in Villa Flora π . Ik hoop dat we, zoals altijd, weer wat spannende en super hot momenten zullen beleven π₯΅π»
Zijn er morgen ook bi minded koppels aanwezig ? Ik kijk er alvast naar uit !
We zijn er maandag in Villa Flora Christine de Franse grote blonde met royale borsten wil heel graag geneukt worden door de aanwezige heren in de villa
@Jootje, 7/4 zullen wij aanwezig π ik wil zeker die lekker pik van u zuigen kom gerust iets zeggen als je er ook bent . Mij herken je makkelijk aan mijn Brace aan mijn linker knie π.
Hopelijk tot dan geile groetjes candy en Timo π€€ππ¦
@Jonge man . Wij zullen er ook dan ook zijn. Kom dan gerust iets zeggen. Mij kan je herkennen aan mijn Brace aan mijn linker knie of vraag gerust aan de bar als je me niet vind βΊοΈ. Zullen er een geile, natte namiddag van maken π€€π
π₯΅π¦ groetjes candy en Timo
Morgen maandag terug naar die warme mooie FLORA CLUB.Terug amuse met die stijve pikken. Hete kusjes Poppy.πππππ
@Sally, Wanneer ben je nog eens aanwezig wil ook wel eens dat kutje neuken van jou als ik het lekker geproefd en gebeft heb.xxxx
Hey Candy, ik lees veel geile dinken over jou. Zin om mij eens af te zuigen terwijl ik jou kutje bef?
Wanneer gaan die werken ten einde zijn .
Hey,
Ik zou graag eens naar cap dadge gaan. Ik ben 25 jaar maar zal waarschijnlijk direct een stijven lopen dus weet niet zo goed wat ik moet verwachten
Whaaw, wat een top-bezetting vanavond. Wat een zonde dat ik er niet bij ben. Ik ben 100% zeker dat het een topavond wordt! Spuit ze mannen!!! π¦π¦π¦ Geniet er van dames π
Hallo Vinc, vanavond kunnen we er jammer genoeg niet zijn . Hopelijk tot een volgende keer.
We kijken uit naar deze avond. De vorige keer, eind januari, vonden we het alvast heel fijn. Tot straks
Bart en fabeke komen vanavond lekker genieten .
Wij gaan er ook vanavond bij zijn wie nog gr
Ik probeer Suzanne te overtuigen om samen naar De Pinte te zakken vanavond... Dus straks hopelijk nog een stout engeltje erbij! ;o)))
Tel je mij in een "Angel" vanavond? π
